2010. szeptember 14., kedd

Ha örül Horger Antal úr

Hogy Tomázs nem nyelvtant tanul, sekély e kéj. Ez jó szar volt. Mindazáltal valóban a minap jöttem világra 23 évvel ezelőtt, s ez az első nap, hogy nem otthon ünneplek tortának látszó tárgyakkal. Reggel Miya már mindenféle gyümölcsöt, süteményt hozott, Minfan meg sört, máris fel lettem köszöntve, s tökre jól esett, hogy tudták a napját, annak ellenére, hogy nem is tájékoztattam őket erről.

Aztán ráerőltettük magunkat egy reggeli futásra a pályán, most meg azon gondolkodom, hol hagytam el a tüdőmet.

Ezt követően elvittek egy hongkongi kajázdába, ahol sikerült újfent egy ultra adag rizses megoldást választani magamnak: néha rendesem úgy érzem, miattam kapálják a rizsföldeket, annyit zabálok belőle.

Na megyek egész népemet nem középiskolás fokon tanítani. Avagy inkább aludni egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése